czwartek, 3 grudnia 2015

KONKURS!!

Hej kochani :D Obiecałam Wam niespodziankę, więc oto jestem :D

Postanowiłam zorganizować pierwszy konkurs na blogu z okazji Mikołajek i Gwiazdki :D
Konkurs będzie polegał na napisaniu do mnie listu. Nie ma określonego tematu, niech poniesie Was wyobraźnia :D Do wygrania jest odpowiedź na ten list napisana własnoręcznie przeze mnie i kilka drobiazgów, które będą małą niespodzianką :D
Listy należy przysyłać na mojego maila: serafiniusz@interia.pl
Liczy się przede wszystkim Wasza kreatywność! Zaskoczcie mnie :D

Regulamin:
1. Organizatorką i fundatorką konkursu jestem ja.
2. Konkurs trwa od 04.12.2015. do 16.12.2015. do północy.
3. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do 30.12.2015. Wyniki zostaną podane na blogu. Zwycięzca dodatkowo zostanie poinformowany drogą mailową. Wygrywa jedna osoba. Zwycięzca ma 5 dni na wysłanie danych do wysyłki, w przeciwnym razie nagroda przypadnie kolejnej osobie.
4. W konkursie mogą brać udział wszyscy posiadający adres korespondencyjny w Polsce.
5. Warunkiem uczestnictwa w konkursie, jest obserwacja mojego bloga.
6. Aby wziąć udział należy wysłać list na maila: serafiniusz@interia.pl, w temacie wpisując konkurs. Pod listem należy podpisać się wymyślonym przez siebie pseudonimem.
7. Nie odpowiadam za zgubienie paczki przez Pocztę Polską, ani za jakiekolwiek inne szkody.
8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany warunków konkursu, o czym zostaniecie poinformowani.
9. Jeśli do konkursu zgłosi się mniej niż 3 osoby, konkurs zostanie odwołany.

Wzór zgłoszenia:
Biorę udział!
Obserwuję jako:
List wysłałam podpisując się pseudonimem:

Potwierdzam odbiór każdego otrzymanego listu :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli udostępnicie baner konkursowy, jednak nie jest to wymagane :)

Konkurs może nie jest jakiś super fajny, ale w dzisiejszych czasach tak rzadko dostaje się listy, więc myślę, że miło czasem takowy dostać :D

Mam nadzieję, że konkurs się podoba i weźmiecie w nim udział :D

Pozdrawiam :)
Serka.


7 komentarzy:

  1. * Zgłoszenie *
    Biorę udział! Może Cię zaskoczę.
    Obserwuję jako : IntrospektywnyIntektualista Sly
    List podpiszę pseudonimem : Sly.
    Eee, piszę to po raz kolejny ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. !Zgłoszenie!
    Biorę udział!!
    Obserwuję jako: Shila
    List podpiszę pod pseudonimem: Mag's
    Wspaniała niespodzianka kochana!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział!
    Obserwuję jako: Frio
    Pseudonim do listu: Earl

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się!
    obserwuję jako: ciuma
    pseudonim listowy: Legolasek
    mam nadzieję że znajdziesz trochę czasu na spanie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ZGŁASZAM SIĘ! :)
    Obserwuję jako: Veera ;3
    List podpiszę pod pseudonimem: Gryffon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd Ty tu zdradziecki Gryffie ? Wiedziałam, ze czytasz Drarry! Wiedziałam! ♥
      Pozdrawiam was wszystkich,
      Sly.

      Usuń

❤ Nie pisz "Fajny Blog", bo to znaczy, że nawet nie przeczytałeś/aś notki.
❤ Jeśli podoba Ci się mój Blog: Zaobserwuj mnie!
❤ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
❤ Zostaw link do swojego bloga, chętnie wpadnę.
❤ Prawa autorskie zastrzeżone. Opowiadanie jest wyłączną własnością autorki.