środa, 5 sierpnia 2015

Pomysły czytelników

Hej kochani :D Shilla podsunęła mi genialny pomysł, za który jej bardzo dziękuję :*
Stworzyłam specjalny e-mail, na potrzebę tego bloga, a w szczególności mojego "Najskrytszego marzenia", gdzie możecie do mnie pisać.
 Jeśli macie jakieś prośby / pomysły, które będę mogła wykorzystać w moim opowiadaniu, piszcie śmiało na maila: serafinuisz@interia.pl :D  Może są jakieś rzeczy, sytuacje, o których chcielibyście przeczytać w "Najskrytszym marzeniu"? Jeśli macie jakiś pomysł , piszcie :D Obiecuję, że na ile starczy mi kreatywności, będę wplatać do fabuły Wasze pomysły ;) Może nie każdy pojawi się od razu, ale prędzej czy później postaram się dodać :D 
Znajdziecie ten post w zakładce w menu pod nazwą "Pomysły czytelników", gdy tylko naprawię internet :D
Piszcie śmiało :D
Jeśli nurtują Was jakieś pytania, których nie chcecie zadawać w komentarzu, również zapraszam do wysyłania maili :D Na pewno na wszystkie odpowiem :D
Zapraszam do komentowania :D
Trzymajcie się kochani :*
Serka


9 komentarzy:

  1. Ja mam prośbę:) Możliwe byłoby żebyś znalazła Severusowi jakąś dziewczynę? Żeby wreszcie zapomniał o matce Pottera. Może to być nowa nauczycielka... Ale żeby miała charakterek. Tylko niech wygląda drapieżnie a jednocześnie żeby do siebie pasowali. Da się zrobić?
    Shila:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że jesteś kolejną osobą, która chce zeswatać kogoś z Severusem? :D Już od dawna myślałam nad nową nauczycielką i raczej się taka pojawi :D Będziecie musieli jednak jeszcze trochę poczekać :D
      Także da się zrobić :D Może poznacie nowe oblicze Snape'a :P
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Hurra! :)
    Tylko nie zrób z niego zboczeńca, błagam. :D
    A, i jeszcze mam taką prośbę. Widziałam na kilku blogach, że dziewczyny, które je prowadzą zakładają specjalne konta na pomysły, które mają być niespodzianką. Bo tutaj każdy może je przeczytać, co ty na to?
    Shila:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrobię, spokojnie :D
      Kurcze co do tych kont, to nie bardzo wiem o co chodzi :/ Mogłabyś mi wytłumaczyć?
      Pozdrawiam :D

      Usuń
    2. Zakładasz sobie konto np: na onecie czy wp. A my przysyłamy ci maile z pomysłami, które mają być niespodzianką dla reszty czytelników. Żeby nie mogli podejrzeć:D Np: na blogu:
      http://malecmagnusalec.blogspot.com pod 28 rozdziałem (chyba) Lily dała adres do swojego.
      Takie specjalne miejsce, gdzie masz nasze pomysły i rozmowy z nami...
      Shila:******

      Usuń
    3. Aaaa czyli o to chodzi :D Tak czułam, ale wolałam się upewnić, w razie gdyby blogger stworzył jakieś nowe coś :P Meil już powstał i już zmieniłam w opisie wyżej, więc pisz śmiało :D
      Pozdrawiam i dziękuję za radę :***

      Usuń
  3. Kolejne świetne zdjęcie i świetnie napisany rozdział!
    http://weronikaradon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo. Miło by mi było jakbyś zajrzała na mojego nowego bloga. Przepraszam jeśli cię zdenerwowałam. Kiedyś pisałam bloga na koncie Love Is Not Game, ale teraz mam to. Może pamiętasz jeszcze moje historie np. Sierociniec :D Jeżeli masz czas i ochotę to proszę zajrzyj na mojego bloga. Zależy mi na takiej czytelnice jak ty :* Z góry dziękuje*.-
    http://fantasylovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

❤ Nie pisz "Fajny Blog", bo to znaczy, że nawet nie przeczytałeś/aś notki.
❤ Jeśli podoba Ci się mój Blog: Zaobserwuj mnie!
❤ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
❤ Zostaw link do swojego bloga, chętnie wpadnę.
❤ Prawa autorskie zastrzeżone. Opowiadanie jest wyłączną własnością autorki.