środa, 30 grudnia 2015

WYNIKI KONKURSU!!!!

Hej kochani :D Przybywam z obiecanymi wynikami konkursu :D
Na szczęście dotrzymałam terminu :D Ufff :P
Nie będę się rozpisywać, bo na pewno czekaliście już i tak długo :D
Zgłoszeń dotarło do mnie 4 xD Bardzo się cieszę, że w ogóle ktoś napisał! I to jeszcze jak napisał! Bałam się, że nikt nie weźmie udziału, a tu taka niespodzianka! :D
Listy były na prawdę pomysłowe i strasznie trudno mi było wybrać :/ Kurcze dlatego tak długo się zastanawiałam :/ Najchętniej nagrodziłabym Was wszystkie, ale same rozumiecie. Niemniej jednak bardzo dziękuję za te wszystkie zgłoszenia. Niedługo powinien pojawić się kolejny konkurs, więc wypatrujcie go na blogu :D

Bardzo dziękuję za te wszystkie cudowne listy :D Jesteście boskie! <3 Musiałam jednak wybrać jednego zwycięzcę. Stwierdziłam jednak, że odpowiem na wszystkie, jeśli tylko chcecie, ale już tylko drogą mailową. (Tylko zwycięzca otrzyma list) Jeśli chcecie posłuchać, co mam Wam do powiedzenia, to odezwijcie się w komentarzach, dopisując Wasz pseudonim z listu ;)
W każdym mnie urzekło coś innego i sama nie wiem co mną kierowało wybierając zwycięzcę, ale jej list urzekł mnie najbardziej :D
Nie przedłużając, zwycięzcą zostaje:
.
.
.
.
.
.
SLY

Zwyciężczyni gratuluję i proszę o wysłanie do mnie maila z adresem, abym mogła wysłać nagrodę. Wszelkie szczegóły podam mailem :) Nagrodę wyślę na początku stycznia ;)

Ściskam Was mocno i przepraszam, że nie mogę nagrodzić wszystkich. :D
Wieczorem wypatrujcie niespodzianki ode mnie ;)
Pozdrawiam.
Serka.

2 komentarze:

  1. Przez Ciebie zaraz się uduszę, Och! Ty ♥
    Pozdrawiam,
    SLY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam swój list. Ponownie. I za cholerę nie wiem o co chodzi.

      Usuń

❤ Nie pisz "Fajny Blog", bo to znaczy, że nawet nie przeczytałeś/aś notki.
❤ Jeśli podoba Ci się mój Blog: Zaobserwuj mnie!
❤ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
❤ Zostaw link do swojego bloga, chętnie wpadnę.
❤ Prawa autorskie zastrzeżone. Opowiadanie jest wyłączną własnością autorki.