środa, 9 grudnia 2015

Kilka słów o mnie...

Cześć :D Dzisiaj wstawiam pierwszy post z odpowiedziami na Wasze pytania :D Zaskoczyło mnie, że było ich naprawdę sporo! :D Nie spodziewałam się, że tyle rzeczy chcecie o mnie wiedzieć ;) Mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu i będzie on początkiem nowej serii, która będzie się pojawiać na moim blogu :D
Teraz zapraszam do czytania :P



1. Kiedy masz urodziny?
Urodziłam się w wigilię ;)
2. Piszesz coś jeszcze oprócz Drarry? Co?
Tak, piszę. Piszę swoje książki (oczywiście żadne ff), wiersze, felietony, opowiadania, one - shoty i cała masę innych tego typu rzeczy :D
3. Jaki jest Twój ulubiony film?
Jejku, trudne pytanie. Uwielbiam masę różnych filmów i chyba nie mam takiego ulubionego. Tu trzeba by było pytać o poszczególne gatunki :D
4. Ulubiona piosenka?
Tutaj jest podobnie jak z filmami. Nie mam swojej ulubionej :)
5. Skąd czerpiesz siłę na ciągłe pisanie?
Myślę, że przede wszystkim od czytelników. Dzięki Waszym komentarzom wiem, że mam dla kogo pisać i jeszcze tego nie rzuciłam :P Poza tym zawsze jak mi się nie chce, to mówię sobie: "No weź Serka, przecież to kochasz. Weź się w garść i do pisania!" :P
6. Chciałabyś spotkać się z czytelnikami w realu? [może być biedra XD]
Jasne! :D Bardzo bym chciała xD I tak, może być biedra :P
7. Jak postrzegasz swoich czytelników? Jako znajomych/przyjaciół/czytelników/inaczej...
Myślę, że to zależy xD Kilku moich przyjaciół też czyta mojego bloga i choć nie komentują pod postami, to zawsze mówią mi co im się podobało, a co nie :D Więc w tym wypadku, to oczywiście jako przyjaciół :D Myślę, że co do reszty to są moi NAJCUDOWNIEJSI czytelnicy :D Nie znam Was (tylko z pseudonimów), więc z samej nazwy NIESTETY nie jesteśmy znajomymi :( Ale i tak Was KOCHAM :***
8. Czytasz jakieś inne blogi? Jeśli tak, to jakie?
Czytam chyba tylko bloga moich przyjaciółek >>KLIK<< i czasem zdarza się jakieś Drarry, ale rzadko :/
9. Jak masz na imię?
Firuze :P Zostańmy przy Serce :D
10. I rodzynki robi się z bakalii?
Hahaha to pytanie mnie rozwaliło. Mateo, tak! Przecież wiesz xD Znamy się nie od dziś i te rodzynki z bakalii budzą wspomnienia :P
11. Ile masz lat?
18 :P Już niedługo w sumie skończę :P
12. Jak stałaś się fanką Harry'ego Pottera?
Hmm zaczęło się chyba od tego jak miałam tak jakoś sześć, siedem lat i zobaczyłam pierwszą część filmu. Moja mama zawsze się śmieje, że powiedziałam jej wtedy: "Mamo zgaś światło, bo ja się lubię bać". Potem były kolejne części, a gdy już dorosłam do tego, to w końcu przeczytałam książki i to była miłość od pierwszego wejrzenia :P
13. Twoje takie pierwsze, pierwsze ff? (przeczytane)
Ojeju O.o Ciężko powiedzieć. To było na pewno dawno temu i to było albo coś z Darów Anioła, albo z Harry'ego Potter'a. Bardziej się skłaniam ku HP, ale nie pamiętam :/ Coś mi tak się przypomina, że chyba było to coś z Syriuszem i Remusem ;)
14. Ulubione danie?
Ogólnie to kocham słodycze i owoce, ale jeśli chodzi o ulubione danie, to chyba są to pierogi ruskie i spaghetti. :D Kocham jeszcze sałatkę z porów <3

Mam nadzieję, że dowiedzieliście się wszystkich tych rzeczy, w które pytaliście :D Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, to możecie je śmiało zadawać albo pod tym postem, albo pod ostatnim rozdziałem :D
Ściskam Was mocno :***
Serka



10 komentarzy:

  1. Miło cię poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal nie wiem z czego się robi bakalie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe imię:) musisz mieć zarąbistych rodziców. Czemu właśnie Firuze?
    Shila:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro już jesteśmy przy temacie biedry. Widziałam dzisiaj jak jedna chodzi mi po lodówce... to było dziwne
    ciuma
    PS: czy biedronki gryzą?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie. Jak zwykle nie w tym temacie.
    Doszedł list, bo nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alo!? Gdzie jest rozdział, kochana? Czekam i czekam i nie mogę spać:(
    Shila

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu tylko ja się przejmuję brakiem rozdziału!? Nie wiem o czymś? Ludzie, błagam, niech ktoś się odezwie bo zwariuję!
    Shila

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko ty. Ja też nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że pojawi się niedługo. Sprawdzam każdego dnia czy nie ma kolejnego rozdziału i każdego dnia jestem smutna bo go nie ma i nie ma. Nie trzymaj nas tak w niepewności, dodaj kolejny rozdział. Please...
    X

    OdpowiedzUsuń

❤ Nie pisz "Fajny Blog", bo to znaczy, że nawet nie przeczytałeś/aś notki.
❤ Jeśli podoba Ci się mój Blog: Zaobserwuj mnie!
❤ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
❤ Zostaw link do swojego bloga, chętnie wpadnę.
❤ Prawa autorskie zastrzeżone. Opowiadanie jest wyłączną własnością autorki.