niedziela, 19 lipca 2015

Witam :D

Hej wszystkim :D

Jestem Serka. Uwielbiam pisać i dlatego powstał ten blog. Ten cudny wygląd zawdzięczam mojej kochanej przyjaciółce Cookie, której bardzo dziękuję i serdecznie ją pozdrawiam :* 
Blog powstał z myślą o fanach różnych książek, a szczególnie Harrego Pottera. Bo to od niego postanowiłam zacząć. Zaczęłam pisać długie opowiadanie, które będzie czymś na rodzaj książki. Opowiadało będzie o Harrym Potterze i oczywiście jego przyjaciołach. Na wstępie powiem jeszcze, że postanowiłam ożywić parę postaci, bo byłoby mi bez nich pusto. A teraz krótki opis tego, co w najbliższym czasie będzie się tu pojawiać.
Wojna skończona. Główni bohaterowie wracają do Hogwartu, aby skończyć swój ostatni rok. Wszystko się zmieniło. Nikt nie jest tym kim był dotychczas. Starzy wrogowie stają się przyjaciółmi, a niektórych zaczyna łączyć nawet coś więcej. Harry niespodziewanie odkrywa, ze żywi głębsze uczucie do swojego odwiecznego wroga. Ron i Hermiona ruszają na nowe podboje miłosne. W odbudowanej szkole panuje przyjazna atmosfera. Profesor Dumbledore wstępuje do elitarnego klubu, o którym nikt nic nie wie. Do szkoły dołącza nowy uczeń, który szybko burzy panujący spokój. Nowe miłości i nowe przyjaźnie zawitają w tym roku szkolnym do Hogwartu. Pojawią się też nowi wrogowie, którzy będą mocno dawać się we znaki. Miłość i nienawiść będą się przeplatać. Nic nie jest takim jakim się wydaje. 
Zapraszam do czytania o perypetiach młodego czarodzieja. Stworzyłam zupełnie nową opowieść. Mam nadzieję, że przeczytacie u mnie coś czego jeszcze nie było. I choć wielu z Was zna z różnych źródeł parring Drarry, mam nadzieję, że u mnie rozkwitnie nowym życiem. 
Z czasem możliwe, że zaczną się pojawiać one-shoty np. z Darów Anioła, ale póki co chcę się skupić na Drarry. 

Pozdrawiam Was cieplutko :D
Serka.



2 komentarze:

  1. Kochana masz naprawdę świetny wygląd bloga, jest tutaj taki fajny klimat i bardzo mi się to podoba! :)
    http://weronikaradon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

❤ Nie pisz "Fajny Blog", bo to znaczy, że nawet nie przeczytałeś/aś notki.
❤ Jeśli podoba Ci się mój Blog: Zaobserwuj mnie!
❤ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
❤ Zostaw link do swojego bloga, chętnie wpadnę.
❤ Prawa autorskie zastrzeżone. Opowiadanie jest wyłączną własnością autorki.