niedziela, 26 lipca 2015

Nominacja do LBA


Hej :) Zostałam nominowana do LBA przez Rose Williamson z >tego bloga< za co bardzo dziękuję :D 
Może na początek, dla tych co nie wiedzią --- czym jest LBA?

Liebster Blog Award - Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował.

A oto pytania od Rose :D

1. Co najbardziej irytuje cię w ludziach? 
Myślę, że najbardziej denerwuje mnie to, jak ktoś wypowiada się o czymś o czym nie ma bladego pojęcia. Np. krytykuje kogoś za coś, a nie wie, jak jest na prawdę. Irytują mnie też ludzie, którzy myślą, że są nieomylni. 
2. Jaka jest twoja największa wada i zaleta?
Wada to zdecydowanie gadulstwo :P Chociaż przy pisaniu się przydaje xD A zaleta, to hmm może taka, że chcę zawsze wszystkim pomóc, nawet jakbym miała to zrobić własnym kosztem.
3. Jaki jest twój ulubiony napój?
Uwielbiam sok ze świeżo wyciśniętych pomarańczy <3
4. Co sądzisz o ostatniej aferze z tęczowymi profilówkami na facebooku?
Powiem tak: Afera była kompletnie niepotrzebna. Jak ktoś chce sobie zmienić, to niech sobie zmieni. Myślę, że obie strony były za bardzo wrogo nastawione do tej drugiej. Ci którzy zmieniali chcieli wyrazić swoją tolerancję, co jest moim zdaniem w porządku (tolerancje mam na myśli), a Ci, którzy krytykowali bronili swoich poglądów i ogólnie przyjętych norm wiary, bo nie chcieli, aby w Polsce zalegalizowano małżeństwa homoseksualne, co moim zdaniem jest też okej, bo bronili swoich racji. Ciężko stanąć po którejkolwiek ze stron. Nie mam nic przeciwko parom homoseksualnym, ale zmiana profilówek na fb to moim zdaniem już drobna przesada.
5. Jak i dlaczego zacząłeś/łaś blogować?
Trzeba by zacząć od tego, że to nie jest mój pierwszy blog, bo blogować zaczęłam już półtora roku temu razem z przyjaciółką :D Pisałyśmy wtedy o dwóch naszych ulubionych seriach książek. Dlaczego zaczęłam? W sumie to, chciałam jakoś podzielić się swoimi zainteresowaniami z innymi. Potem był mój blog, potem recenzencki, a teraz ten. Ten założyłam, bo potrzebowałam w końcu oderwania się od codzienności i powrotu do pisania, bo bardzo to kocham. I póki co udało się :D
6. Jaki filmy, który ostatnio oglądałeś/łaś naprawdę cię poruszył?
Jest mnóstwo filmów, które mnie ostatnio poruszyły. Jeśli chodzi o taką poważniejszą tematykę, która daje do myślenia, to był to "Chłopiec w pasiastej piżamie", "Zielona mila" i "Lista Schindlera". Choć oglądałam to już wieki temu, ostatnio obejrzałam znowu. Są to piękne filmy i chyba za każdym razem wywołują łzy.
7. Uprawiasz sporty?
Nie. Znaczy biegam, pływam i jeżdżę na rowerze, ale to tak od czasu do czasu ;)
8. Co sądzisz o osobach np. rudych? Czy są gorsi?
Nie kieruję się stereotypami w życiu. Staram sie poznać kogoś, a potem oceniać. Nie sądzę, żeby rudzi byli gorsi. "Wszyscy mamy w sobie tyle samo dobra co zła. Tylko od nas zależy, jaką drogą pójdziemy". Ja w życiu często kieruję się intuicją, która jeszcze nigdy mnie nie zawiodła ;)
9. Wierzysz w niebo i piekło?
Znaczy może nie dosłownie. Wierzę w życie po śmierci. Wierzę, że jest takie miejsce, gdzie idziemy i nadal "żyjemy". Myślę, że nasze życie na ziemi się tylko zaczyna. Tu pokonujemy trudności i mierzymy się z brutalnym życiem, żeby potem pójść w jakieś lepsze miejsce. Życie tutaj jest takim sprawdzianem. Jeśli ktoś jest w porządku, trafia gdzieś, gdzie mu będzie dobrze (czyli do nieba), a jeśli nie, no to ponosi jakąś karę. 
10. Co motywuje cię do spełniania swoich marzeń?
Same marzenia i chęć żeby się spełniły. Nie można stać tak bezczynnie, bo nikt nie będzie wszystkiego podsuwał nam pod nos.
11. Gdybyś miał do wyboru spełnić swoje największe marzenie lub dokonać czegoś, co byłoby bardzo przydatne dla ludzkości, co byś wybrał?
Zdecydowanie dokonanie czegoś, bo to w sumie jest takie moje marzenie. Myślę, że prawie każdy chciałby jakoś pomóc ludzkości :D

Przepraszam, że niektóre odpowiedzi takie długie :/

Blogi, które nominuję :D
6.
7.
8.
9.
10.
11.

Moje pytania:
1. Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
2. Książka, która zmieniła Twój pogląd na świat?
3. Co robisz gdy się złościsz, a co gdy się denerwujesz?
4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka i dlaczego?
5. Jest coś, jakaś rzecz, zapach, który przypomina Ci coś konkretnego?
6.Hobby, bez którego nie wyobrażasz sobie swojego życia? 7. Jesteś osobą, która mówi co myśli, czy raczej trzymasz wszystko dla siebie?
8. Gdybyś miała/miał być deserem, co by to było?
9. Jest jakaś szalona rzecz, którą chciałaś/chciałeś zrobić, ale się nie odważyłaś/odważyłeś?
10. Złoty cytat, którym chciał(a)byś podzielić się z całym światem?
11. Co mogłabyś/ mógłbyś robić końca życia?

2 komentarze:

❤ Nie pisz "Fajny Blog", bo to znaczy, że nawet nie przeczytałeś/aś notki.
❤ Jeśli podoba Ci się mój Blog: Zaobserwuj mnie!
❤ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
❤ Zostaw link do swojego bloga, chętnie wpadnę.
❤ Prawa autorskie zastrzeżone. Opowiadanie jest wyłączną własnością autorki.