poniedziałek, 7 września 2015

Informacja o nowych rozdziałach!


Hej wszystkim :)
Przybywam dzisiaj z małą informacją. Muszę Was zawieść, a raczej już to zrobiłam nie dodając wczoraj rozdziału. Niestety zbyt wiele nauki, nie pozwoliło mi na pisanie i w konsekwencji, rozdział jeszcze nie powstał. Przepraszam Was bardzo :( Proszę jednak o wyrozumiałość, bo jestem w tym roku w klasie maturalnej i mam nauki od groma, sądząc po tym, że zdaję 5 rozszerzeń (normalni ludzie zdają 1 maks 2). Niemniej jednak są one mi potrzebne, aby dostać się na studia :/ Chciałam poinformować, że od tej pory rozdziały będą pojawiały się co 2 tygodnie w weekendy, a nie tak jak dotychczas, co niedzielę/sobotę. Jest to uwarunkowane tym, iż, mam stos lektur do przeczytania i naukę (we własnym zakresie) na 2 rozszerzenia. Poza tym zadania, sprawdziany itd. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie :/ Na prawdę jest mi przykro, ale sądzę, że t jest lepsze rozwiązanie, niż całkowite zawieszenie bloga. O wszelkich zmianach będę informować na bieżąco. Jako zadośćuczynienie, kolejny rozdział powinien pojawić się przed weekendem. Nie obiecuje, że tak będzie, ale postaram się :) Jak wiecie to nie jest tak, że siadam, pyk, pyk i po dwóch godzinach mam kolejny rozdział. Nie. Ja to muszę czytać, poprawiać, żeby w miarę wszystko się zgadzało. I tak rozdziały wędrują do Was z licznymi literówkami i błędami, bo jak bym chciała jeszcze to betować, to zeszłoby o wiele dłużej :/ 
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i nie przestaniecie przez to czytać mojego bloga :) Postaram się jak najszybciej dodawać rozdziały :) Jak będę mieć luźniejsze tygodnie, to będą co weekend, tak jak dotychczas, ale może się też zdarzyć, że będą co trzy. Mam nadzieję, że dłuższych odstępów nie będzie :) 
Proszę o wybaczenie i pozdrawiam :D
Trzymajcie się :)
Serka 

7 komentarzy:

  1. Ja cię nie opuszczę, choćby rozdziały miały być i raz w miechu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Poryczałam się, serio. Wytrzymam te dwa tygodnie, niunia.Dla Ciebie wszystko. Niech moc będzie z tobą.
    Shila:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pod spodem to nieumyślnie się wysłało, sorry:D
      Shila:***

      Usuń
    2. Ach dziękuję :** Na prawdę się staram :D
      Nie przejmuj się, że wysłało się dwa razy xD Mi się czasem wysyła po 3 :P

      Usuń
  3. Poryczałam się, serio. Wytrzymam te dwa tygodnie, niunia.Dla Ciebie wszystko. Niech moc będzie z tobą.
    Shila:***

    OdpowiedzUsuń

❤ Nie pisz "Fajny Blog", bo to znaczy, że nawet nie przeczytałeś/aś notki.
❤ Jeśli podoba Ci się mój Blog: Zaobserwuj mnie!
❤ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
❤ Zostaw link do swojego bloga, chętnie wpadnę.
❤ Prawa autorskie zastrzeżone. Opowiadanie jest wyłączną własnością autorki.